Ceny za naše služby se stanovují individuálně (závisí na počtu zpracovávaných dokladů, na náročnosti jejich zpracování, počtu pracovníků). Cena za naše služby je obvykle tvořena paušální měsíční sazbou. Roční účetní závěrka a daňové přiznání jsou účtovány samostatně. Další náklady (náklady na materiál, kopírování, tisk sestav, doprava) již neúčtujeme.
Fakturujeme až po odevzdání práce a zpravidla nevyžadujeme žádné zálohy.
Uvedené ceny jsou tedy jen orientační a slouží pro první náhled potenciálního zájemce o naše služby. Nicméně vždy se z nich vychází.
Účetnictví - Daňová evidence | |
---|---|
Daňová evidence - neplátce DPH | 1 500,- Kč / měsíc |
Daňová evidence - plátce DPH | 2 000,- Kč / měsíc |
Účetnictví - neplátce DPH | 2 000,- Kč / měsíc |
Účetnictví - plátce DPH | 2 500,- Kč / měsíc |
Mzdová agenda | |
Malé organizace 1 až 10 zaměstnanců | 170,- Kč / zam. a měsíc |
Malé organizace 11 až 25 zaměstnanců | 160,- Kč / zam. a měsíc |
Velké organizace nad 25 zaměstnanců | 150,- Kč / zam. a měsíc |
Další služby | |
Styk s úřady pro celou firmu | 400,- až 800,- Kč / měsíc |
Speciální služby | sjednává se individuálně |